! Len do 17. decembra !
Garantujeme doručenie do Vianoc pri objednávkach vytvorených do 17. decembra (tovar na sklade). Po tomto dátume už balíky niekedy putujú dlhšie, než by sme si všetci priali.

Pracovnú dobu počas sviatkov nájdete
tu
Menu Zavrieť
Úvod Blog Ako postupovať pri vrátení tovaru, reklamácii alebo odstúpení od zmluvy

Vrátenie tovaru, reklamácie a odstúpenie od zmluvy

Ako postupovať pri vrátení tovaru, reklamácii alebo odstúpení od zmluvy

Niekedy sa stane, že objednaný tovar nezodpovedá vašim predstavám, prišiel vám omylom iný produkt alebo sa jednoducho rozhodnete, že ho nechcete. Inokedy sa môže stať, že sa výrobok pokazí a je potrebné ho reklamovať. Nech je dôvod akýkoľvek, v OpravLahko.sk chceme, aby ste sa cítili iste a vedeli, ako v takýchto prípadoch postupovať.


Vrátenie tovaru do 14 dní bez udania dôvodu

Ako spotrebiteľ máte právo do 14 dní od prevzatia tovaru odstúpiť od zmluvy a výrobok vrátiť – bez udania dôvodu.
Stačí nám napísať e-mail na reklamace@ame.cz alebo poslať list na adresu:

KTS-AME s.r.o., Karla Čapka 60/13, 500 02 Hradec Králové

Pre uľahčenie môžete využiť náš formulár na odstúpenie od zmluvy, ktorý si môžete stiahnuť [tu], ale nie je to povinné – postačí aj jednoduchý e-mail s informáciou, že chcete tovar vrátiť.

Tovar je potrebné zaslať späť najneskôr do 14 dní od oznámenia o odstúpení. Náklady na dopravu hradí zákazník. Peniaze vám vrátime najneskôr do 14 dní, a to bankovým prevodom na účet (vrátenie prebehne až po doručení tovaru späť k nám).

👉 Pozor: vrátiť je možné iba tovar, ktorý nie je viditeľne opotrebovaný alebo poškodený. Výrobok si môžete vyskúšať len v rozsahu, ako by ste ho testovali v kamennej predajni – nič viac.


Kedy nie je možné tovar vrátiť

Existujú výnimky, keď zákon neumožňuje vrátenie bez udania dôvodu. Napríklad pri:

  • tovare vyrobenom na mieru (napr. špeciálne upravené výhrevné teleso, rolety, podlahové krytiny rezané na mieru),

  • hygienicky citlivom tovare, ktorý bol vyňatý z obalu,

  • digitálnom obsahu dodanom elektronicky,

  • tovare, ktorý sa rýchlo kazí alebo bol zmiešaný s iným.

Ak si nie ste istí, napíšte nám a radi vám poradíme.


Reklamácia chybného tovaru

Ak sa výrobok pokazí alebo zistíte, že má vadu, máte právo na reklamáciu. Tú je možné uplatniť do 24 mesiacov od prevzatia tovaru.

Ako postupovať:

  1. Kontaktujte nás na reklamace@ame.cz alebo pošlite tovar priamo na adresu:
    KTS-AME s.r.o., Karla Čapka 60/13, 500 02 Hradec Králové

  2. Do zásielky priložte krátky popis chyby a číslo objednávky.

  3. My vám vystavíme potvrdenie o prijatí reklamácie a začneme ju riešiť.

Podľa zákona vám môžeme ponúknuť opravu, výmenu tovaru, zľavu, alebo – ak je vada podstatná – aj vrátenie peňazí. O priebehu vás budeme priebežne informovať.


Praktické tipy pre rýchlejšie vybavenie

  • Vždy si uschovajte doklad o kúpe (faktúru alebo účtenku).

  • Ak je to možné, priložte aj fotku vady alebo výrobného štítku.

  • Tovar posielajte dobre zabalený, aby sa počas dopravy ďalej nepoškodil.


Zhrnutie

  • Vrátenie bez dôvodu: do 14 dní, formulár nájdete [tu].

  • Reklamácia: do 24 mesiacov od kúpy.

  • Adresa pre vrátenie aj reklamácie: KTS-AME s.r.o., Karla Čapka 60/13, 500 02 Hradec Králové 500 02.

  • E-mail pre komunikáciu: reklamace@ame.cz

Naším cieľom je, aby ste mali zo spolupráce s nami dobrý pocit a nemuseli sa obávať, že zostanete bez pomoci.
Ak si nie ste istí, ako postupovať, ozvite sa nám – radi vás prevedieme celým procesom krok za krokom.

5. 11. 2025